۱۳۸۹ مرداد ۱۷, یکشنبه

جوانان مستقل کلن متشکل شدیم!

تا صدای آزاديخواهی مردممان را به‌ گوش جهانيان برسانيم!

مَن و تو با اَنگشتی چون شَمشیر

مَن و تو با حَرفی چُون باروت

به عُریانی پایان بَخشیم

وَ بگوییم به دُنیا به فریادی بُلند

عاقِبَت دیدید ما صاحِبِ خورشید شُدیم

(خسرو گلسرخی)

جوانان مستقل کلن!

ما جمعي از جونان ايراني ساکن کلن آلمان و باورمند به‌ آزادي و دمکراسي هستيم و درصدديم در حد توان خود اعتراضات خارج از کشور ايرانيان بخصوص در کلن/آلمان را سازمان دهيم. ما با همفکراني درایران، کانادا، فرانسه‌، ايتاليا، هلند و سوئد و ... در ارتباط هستيم و تا بحال کارهاي مشترکي انجام داده‌ايم.

ما جمعي از جوانان ايراني کلن در راستاي محکوم کردن هرگونه خشونت جمهوري اسلامي بر آن شديم صداي فروخورده‌ی هموطنان داخل کشور را به بيرون از مرزهاي ايران برسانيم. ما اعضاي اين گروه مستقل و متشکل از چند جوان فعال و پيگير وضعيت ايران قصد داريم انعکاس دهنده‌ی وضعيت اسف‌بار تمامي مردم ايران که در زير سلطه‌ی خشونت‌بار جمهوري اسلامي روزگار مي‌گذرانند، باشيم. اين گروه اميدوار است قادر باشد صداي رساي ايستادگي همه ايرانيان در برابر جور و ستم حکومت اسلامي و رسانه‌اي براي انعکاس اعمال خشونت آميز جمهوري اسلامي در کشورهاي جهان باشد. براي دستيابي به‌ اين هدف به کمک تمامي ايرانيان آگاه‌ و فعال نياز داريم و از طريق همين وبلاگ دست ياري تمامي افرادي که رسالتي در برابر مردم براي خود قائلند و به‌ سرنوشت آنها علاقمند هستند را به گرمي مي فشاريم.

مهمترين مباني فکري و رئوس فعاليت ما:

1. نفي جمهوري اسلامي و محاکمه‌ بين المللي مسئولين آن بخاطر 31 سال جنايت عليه‌ بشريت و جلب حمايت بين‌المللي برای اين کارزار و برای سرنگونی رژيم

2. دستيابی به‌ جدائي دين و ايدئولوژي از دولت و نفي هر گونه‌ نظام توتاليتر و متمرکز

3. برسميت‌شناسيي حق تشکلهاي صنفي، سياسي و فرهنگي

4. تحقق آزادي بدون قيد وشرط همه‌ي زندانيان سياسي، لغو بي قيد و شرط شکنجه‌ و اعدام

5. تضمين آزادي‌هاي دمکراتيک فردي و اجتماعي

6. رفع تبعیض جنسيتي، لغو بي قيد شرط پوشش اجباري، حمايت و همبستگي با جنبش زنان

7. نفي ستم ملي و مذهبي و هر گونه‌ امتياز به‌ دلايل قومي، فرهنگي، ديني و مذهبي؛ هيچ دين و زبان و مذهبي نبايد رسمي يا غيررسمي اعلام شود. ايران متعلق به‌ همه‌ي ايرانيان است و نه‌ به‌ دين و مذهب و زبان معيني. برای برپايی چنين ايرانی، برای استقرار دمکراسی در کشورمان حمايت از جنبشهاي ملي ـ دمکراتيک خلقهاي ايران و خواستهاي آنها را وظيفه‌ی خود می‌دانيم.

8. حمايت وهمبستگي با جنبش دانشجوئي و جوانان ايران

9. حمايت و همبستگي با مبارزات کارگران و زحمتکشان

10. حمايت از حقوق کودکان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر